Nákupní košík

Nákupní košík je prázdný

Sonické kartáčky

Sonické kartáčky Dr. Mayer

Dr. Mayer je privátní značkou společnosti DENTSTORE, která sídlí v Evropě a zaměřuje se na prodej a vývoj profesionálních produktů pro dentisty. Po více, jak dvanácti letech působení na trhu značka přesně ví, co zákazníci a profesionálové požadují. Kromě profesionálních produktů nabízí i kompletní portfolio moderních sonických kartáčků a výkonných ústních sprch.

Na rozdíl od jiných výrobců spotřební elektroniky, kteří nabízí další portfolio SDA, jako jsou vysoušeče vlasů, holicí strojky, kávovary a kamery, se zaměřujeme výhradně na péči o chrup a všechny výrobky byly vytvořeny, navrženy a schváleny týmem profesionálů ze zdravotnictví.

Produkty značky byly vytvořeny, navrženy a testovány širokým týmem odborníků ze zdravotnictví a dentální hygieny.  Vzhledem k prodeji našich PROFI produktů ve zdravotnictví se na naše výrobky vztahují ty nejpřísnější certifikace zdravotnických prostředků a výrobků, jako jsou TÜV, ISO 13485, MDD93 / 42 / EEC.

Sonické zubní kartáčky

Jsou v porovnání s elektrickými rotačními a běžnými manuálními kartáčky výrazně účinnější.Při čištění sonickým kartáčkem zůstává na vašich zubech výrazně méně zubního plaku a bakterií, což jednoznačně prospívá i Vašim dásním.

Na sonické kartáčky není potřeba tlačit, čímž se snižuje riziko poškození zubů a dásní, vhodné jsou rovněž pro lidi se zánětem dásní nebo paradentózou, zároveň usnadňují dentální hygienu, pokud máte fixní rovnátka.

Mezizubní prostory jsou lépe vyčištěné díky vibracím (až 40 000 kmitů za minutu), které vytvářejí značné množství energie a zubní pasta nebo gel se tak dostanou i do míst, které jsou s běžným ručním kartáčkem hůře přístupná.

Důležitá je rovněž délka čištění zubů, sonické kartáčky jsou vybaveny dvouminutovým časovačem, který napomáhá dosáhnout doby čištění doporučené zubními lékaři.

Pravidelná a správná dentální hygiena zlepšuje celkový zdravotní stav!

Pravidelná dentální hygiena nejenže chrání zuby před zubním kazem, onemocněním dásní a zajišťuje svěží dech, ale také zlepšuje celkový zdravotní stav.  Z odborných vědeckých výzkumů vyplývá, že právě onemocnění dásní zvyšuje riziko vážných zdravotních problémů jako je srdeční infarkt, mrtvice, cukrovka, nebo Alzheimerova choroba. Značka Dr. Mayer nabízí širokou škálu moderních sonických kartáčků a ústních sprch špičkových parametrů pro perfektní domácí ústní hygienu, která dokáže všem zdravotním potížím včas předejít.