Nákupní košík

Nákupní košík je prázdný

Reklamace/Vrácení

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Jak postupovat, když Vámi zakoupené zboží nefunguje nebo vykazuje vadu (záruka 24 měsíců) nebo Vám nevyhovuje a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhůtě?
 

a. Reklamace

Nefunkční nebo vadné zboží je možné k reklamaci zaslat na adresu níže (záruka 24 měsíců) a doporučujeme vždy předem kontaktovat servis telefonicky, nebo mailem. K reklamovanému zboží prosíme přidat krátký popis závady a přiložit kopii daňového dokladu. 

Firma: Best Brands Company s.r.o.

Zasílací adresa: Třída Krále Jiřího 261, Velim 28101, Czech republic

Provozní doba telefoní linky: Po-Pá 9:00-16:00

Kontaktní osoba: Jiří Nedbal, jiri.nedbal@bbcomp.cz, Tel.: +420 777 703 787

 

Informace k ústním sprchám

Prosím před samotným spuštěním si pečlivě přečtěte přiložený návod.  

Ústní sprchy jsou velmi citlivá zařízení zejména na dlouhodobé skladování a přepravu a může se tedy stát, že při prvním spuštění mohou mít problém se rozjet, kdy například nesají vodu, ale nebojte, stačí vyzkoušet pár následujících bodů:

Následují test provádějte vždy s nádržkou naplněnou vodou, delší provoz na prázdno by mohl poškodit sprchu.

  •  Model WT3100/3500

Po naplnění nádržky vodou sprchu střídavě zapínejte a vypínejte v krátkých intervalech. Toto opakujte 5x až 10x.
Zkuste sprchou při chodu párkrát jemně zatřást, tak aby došlo k pohybu sací hadičky v nádržce a ta tak nebyla přichycena k jejímu dnu a mohla nasát vodu.

  • Model WT6000

Rychle otočte regulátorem tlaku na maximum a zase na minimum. Toto opakujte 5x až 10x. Sprcha by poté měla začít pracovat správně.
Zamáčknout špunt v nádržce s vodou do správné polohy.
Zkontrolovat správné nasazení nádržky na vodu ta musí být řádně a pevně „zacvaknuta“ v základně.

  • Model WT5000

Rychlým pohybem dejte regulátor tlaku na maximum a poté zpět na minimum. Toto opakujte 5x až 10x. Sprcha by poté měla začít pracovat správně.
Zamáčknout špunt v nádržce s vodou do správné polohy.
Zkontrolovat správné nasazení nádržky na vodu ta musí být řádně a pevně „zacvaknuta“ v základně.

V případě, že závada i po aplikaci výše uvedených postupů trvá, neváhejte se s reklamací obrátit přímo na nás, celý proces případné výměny se tím značně zrychlí:

Kontaktní e-mail info@bbcomp.cz, tel: Tel.: +420 777 703 787 - provozní doba telefonní linky: Po-Pá: 9:00-16:00.

Firma: Best Brands Company s.r.o., Karlova 344, Velim 281 01, IČO: 03043240.

 

b. Vrácení zboží 

Při nákupu přes internetový obchod máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku jako spotřebitel právo zboží do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu vrátit nebo požadovat výměnu. Zboží nesmí být použité nebo poškozené! Zboží nám posílejte na vrácení nebo výměnu v původním obalu - z hygienických důvodů nelze vrátit zboží, které bylo dodané v uzavřeném obalu, a bylo z něj kupujícím vyjmuto (například kartáčky, ústní sprchy apod.).

Přiložte kopii dokladu o nákupu a přímo na ni připište, jakým způsobem chcete vrátit peníze za zboží – zda poštovní poukázkou nebo převodem na účet (v takovém případě rovnou uveďte číslo vašeho účtu) Peníze za zboží vám zašleme na Váš bankovní účet  co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naši adresu.

O průběhu výměny nebo vrácení zboží vás budeme informovat emailem.

Původní balení zboží

Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. Zboží si můžete vyzkoušet, nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Je třeba brát v úvahu náklady, které bude mít Best Brands Company s.r.o. s uvedením do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. S ohledem na různorodost zboží mohou být tyto náklady různě vysoké a řeší se individuálně. Tyto náklady pak mohou být započteny s částkou za vrácené zboží.

Propagační předměty (samolepky, odznáčky, katalogy) si i v případě vracení zboží můžete ponechat.

 

Adresa pro zasílání zboží poštou:

Best Brands Company, s.r.o.

Jiří Nedbal

Třída Krále Jiřího 261

Velim 28101